fredag 20. mai 2011

Hjelp jeg har skolegutt!

Jeg har virkelig en skolegutt i år.
Ja det har ikke gått opp for meg før idag, for idag var vi på skolekontroll hos lege og helsesøster.
SÅ nå har vi fått teste hørselen og slike ting.

Å vet dere han hører slik som han skal, så alle som har antatt og tenkt at han har dårlig hørsel kan nå slappe helt av, for han har ikke det. Han er bare konsentrert i det han holder på med, å det kan vel alle sammen bli i blandt.

Jeg er virkelig stolt over gutten min, som er så flink.
Å i neste uke skal vi på prøve skole, han gleder seg masse mens moren hannes gruer seg litt


1 kommentar:

  1. Lykke til med skolegutten din:)
    Det blir nok en spennende høst for dere da..
    Er så kjekt å se hvordan de gleder seg til å starte, bare så synd at innen jeg treffer dem på 8.trinn har mange mistet helt lysta til å lære..
    Men gir ikke opp håpet om at det er noen der ute som er lærevillige.
    Ha en fin helg.
    Er koselig å følge litt med på hva som skjer hos deg. Har liksom ikke tid til BV mer
    Klem

    SvarSlett