tirsdag 12. april 2011

Når smertene er på det værste.

Når smertene er på det værste, kommer gutten min inn. Med seg har han 2 steiner som han så fint former som ett hjerte i den lille hånden sin. Dette er til deg mamma, siden du er syk.

Jeg må bare si det, jeg har verdens mest omsorgsfulle gutt rett og slett. Jeg blir rørt bare å sitte å skrive dette, for hvor heldig er ikke jeg som er så velsignet med 2 flotte barn.

Han kom senere inn med enn blomst han hadde funnet i hagen, å den måtte selvsakt mamma også ha siden hun er syk.


*

*


7 kommentarer:

  1. Så søtt <3 Han er en sikkelig mammagutt :D Håper jeg også får en så omsorgsfull gutt en dag :)

    SvarSlett
  2. Ja han er en skikkelig mamma gutt <3
    Det gjør du nok <3

    SvarSlett
  3. Nåmmiiin, hælledussan ka søt han e! <3

    SvarSlett