mandag 7. juni 2010

Slutten på uke 24.

Solen skinner og jeg tar litt sommerklær på.
Imorgen er jeg 25 uker på vei, noe som er meget flott.
så er det bare 16 dager igjen til ferie idag, å den 18 får jeg besøk av ei veldig god venninne av meg, som å skal bli den ene gudmoren til babyen i magen ♡
Fortiden føler jeg at jeg har lite plager, å bare kan nyte svangerskapet til det fulle å det hele.
så jeg prøver å stelle meg litt bedre om dagene å, slik at jeg kan stolt vise fram magen og meg.
Magen vosker ingen tvil om det.
Tro hvor stor jeg skal bli før jeg er "ferdig" med svangerskapet.

Har funnet ett favorittsted å ta bilde, atmed ytterdøren, liker lysforholdet som blir på bildet. så blir nok mange slike atmed ytterdøra bilder, hehe.


Sommer ute, å magen stutter fram ♡

9 kommentarer:

  1. Fin gravid mage du har. :)

    SvarSlett
  2. fin magen e blitt:)d går framover og utover:)
    sånn magen ska se ut:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentar på bloggen min :)

    Flott mage du har og en herlig sønn.

    SvarSlett
  4. Takk takk :)
    koselig med kommentarer :D

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!
    Så fin magen din er

    SvarSlett
  6. Så fin mage, du kler virkelig å være gravid!

    SvarSlett
  7. Takk takk alle sammen :)
    blir rørt her jeg sitter :)

    SvarSlett