onsdag 25. mai 2011

GRATULERER MED DAGEN SILJE!

Gratulerer så mye med dagen min kjære venninne, min bestevenninne, min beste beste beste, ja beste aller beste, min X kollega.

Husker tilbake til da jeg ble kjent med deg, ingen av oss fikk noe bra første inntrykk den dagen, å ingen ante da at vi to skulle bli så close som vi er den dag idag.


Du er så ubeskrivelig god, å når jeg tenker på deg, og hva vi har gjort sammen kan jeg bare huske gode minner, husker nettene vi jobbet sammen, husker festene vi har hatt sammen, husker ikke minst tiden vi har vært edru sammen, å det er ikke rart med tanke på at vi bestandig er edru da.

Du er den første personen som har overasket meg, slik som du gjorde da jeg kom hjem, å plutselig var det babyshower heime. Jeg husker spa, når vi var der.

Det er så mye jeg husker, å er så mange minner som blir tatt vare på.

pepperkakebaking, festing, ute i snøen, ja skulle jeg ramse opp alt, så hadde jeg nok sittet her i flere timer.

Vil bare med alt dette si, TAKK FOR AT DU ER DU, å GRATULERER SÅ MEGET MED BURSDAGEN!

Gratulerer med dagen Gudmor.


3 kommentarer:

  1. OMG!!!! :D :D :D
    SÅ HÆRLI!!!! :D :D :D
    Æ har ALDRI blitt blogga om!! :D :D :D

    DU E SÅ HÆRLI <3 <3 <3 <3
    LOVE YOU!!!!! :D :D :D <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Love you girl <3

    You are the best :D

    SvarSlett
  3. <3 <3 <3 <3 <3 :D :D :D :D :D

    SvarSlett