mandag 14. juni 2010

Knøttet i magen.

Nok en gang var jeg en tur på sykhuset, pga smerter.
Alt stod bra til med jenta i magen. Hun er en stor jente, da hun ligger 4% over "Normalen", men det var ikke så mye at det var noe å bekymre seg for.
Jeg fikk å vite at morkaken har flyttet seg, så den ligger ikke i veien lengre, så da slipper jeg keisersnitt, å det er jeg MEGET glad for.
Det dem fant ut angånde smertene var at urinblæren min er nok øm, siden det ikke er lenge siden avsluttet behandlig, å at jeg hadde L+1 (laukositt, eller noe i den duren) så dem sendte urinprøven inn på dyrkning.
så jeg fikk mange GODE nyhter idag, så jeg smiler, selv om smertene ligger fortsatt der å trykker på. Alt er bra med jenta mi som ligg i magen, å da kan jeg ikke ha det bedre.

5 kommentarer:

  1. Så gøy! Ditt magedyr et 4% over og min er 4% under! hihi :P Dritbra at du slipper KS da! Den er du vel fornøyd med!!! :D

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig fornøyd med at jeg slipper KS ja :D kunne ikke blitt mere glad :D

    gleder meg til jeg får sms om at du har fått gulle ditt :D husk å sende med bilde å :D

    SvarSlett
  3. Så bra!

    ***

    Svar ang. rockering: Jeg har aldri fått til sånne vanlige rockeringer tidligere, og jeg måtte gi det noen forsøk før jeg fikk det til nå, men jeg gav ikke opp, og PLUTSELIG! ;)

    SvarSlett
  4. Så befriende å slippe KS da! :)
    Ikke lenge igjen til september nå, du får passe på å kose deg kjempemasse mens du er fremdeles gravid! Gleder meg masse til det blir min tur igjen :D

    Og takk for koselig kommentar :)

    SvarSlett
  5. Kanskje jeg skal prøve rockering etter fødsel da. :) kanskje jeg får det til :D

    SvarSlett