onsdag 16. mars 2011

Nye ting!

Jeg har endelig fått meg en sports bh, å den er fra pierre robert å koster 229 på Coop OBS hypermarked. Den er rett og slett veldig behagelig å ha på seg, så alle treningsglade mennesker, denne burde du ha ( Vist du er kvinne selvsakt )
*
*
Så ikke nok med det, lillemor har fått seg ny sikklesmekk.
synes den var søt, å bare måtte ha den når jeg så den. Så fikk gutten min 12 stykk nye truser. Eneste som ikke har fått noe nytt er samboeren min. jaja, han får få en annen gang.
*

Ha en fin kveld.

5 kommentarer:

  1. Alltid like koselig med nye teng :-DD

    SvarSlett
  2. jeg har roooooooooooooooooosa <3

    SvarSlett
  3. Victoria: Ja det er det :D

    Tone: Kult ;)

    SvarSlett
  4. PR sin sports topp e bærre GENIAL! har sjøl en i rosa :) funder på å anskaff mæ fleire ^^

    -connie

    SvarSlett
  5. Skal nok skaff mæ fleire etterhvert ;)
    gleda mæ til æ skal handle enda mer sports ting ;) føle mæ nesten sporty :P

    SvarSlett