tirsdag 22. juni 2010

Glukosetest.

Det er ingen som forteller hvor fæl den glukosetesten er, INGEN. Så jeg tenkte jeg skulle dele min fæle opplevelse av det.
Jeg kom dit, fikk tatt blodprøver, ett stikk i fingeren og ett glass blod, å det er helt greit.
Men så måtte jeg drikke sukkervann, å det er det VÆRSTE jeg noen gang har smakt, halsen min bare vrengte seg. Å den siste slurken jeg tok, holdt alt på å komme opp igjen.
Å jeg kan fortelle dere det, at vist det skjer, må du drikke ALT på nytt igjen.
Så jeg er meget glad for at jeg greide å holde det nede.
Jeg vart veldig kvalm og uvell av den drikken, så jeg fikk en seng å ligge på, å der sovnet jeg av.
På forhånd av denne testen må du faste fra klokken 00.00, å da kan du ikke drikke vann heller.
Å jeg var så heldig at jeg fikk halsbrann etter 00.00, så fikk problemer med nattesøvnen.
så dette et min oppevelse.

5 kommentarer:

  1. syntes ikke d var så alt for gæli jeg... :P

    SvarSlett
  2. Nei, noen takler det bedre enn andre.
    å jeg taklet det IKKE. :P

    SvarSlett
  3. Tenker æ e fornøyd me at æ må tebake om 6 uke førr å ta en NY en!!!

    SvarSlett
  4. jeg skal ta en glukosetest i morgen.. gruer meg !

    SvarSlett
  5. jeg tok idag.... er kvalm enda, værste ever

    SvarSlett