mandag 21. juni 2010

Besøk fra Melbu.

Fra fredagskveld til mandag ca klokken 18.00 har jeg besøk av Silje som jeg har jobbet sammen med før, å som er en av mine beste venninner.
Vi har det bestandig artig sammen, å skal ikke mye til for at vi ler når vi er sammen.
Hun er her ca hver 3 måned, det har vi sett etter bildene som blir tatt når hun er her.
Hun skal komme hit igjen i September/ Oktober da lille knøttet er kommet til, for det var min bursdagsgave til henne, en fly billett hit når knøttet er kommet.

Hun er en av Gudmødrene til lille knøttet i magen min.
Helga har bestått av: COLA, spilling av Nitendo Wii, Pelle Politibil show (mange gamle minner som dukket opp da ja) Kino + mye mer.
Det har vært en trivelig helg. Å imorgen skal vi ut å se på litt babystuff og slikt.

2 kommentarer:

  1. Du må gje beskjed vess du ska te Melbu en gang, så kan vi møtes å ta en kopp kaffe ;)

    - Cremola87 fra BV-forum - :)

    SvarSlett