søndag 14. november 2010

Hva nå?

Jeg har trent denne uka, jeg har latt vær å spist etter 20.00, bortsett fra 1 dag nemlig fredag.
Så er jo veie dagen min søndag, å jeg har gått opp 1 kilo, hvorfor i all verden har man det?

Dette gjør jo at jeg mister litt mottet, å jeg føler bare at jeg kan liksågrett sitte i ro å amme, for det har jo gjort mer for seg. Men jeg gir ikke opp, jeg får ikke sunnere kropp ved å sitte hele dagen. Så jeg skal ignorere vekta for denne uka, så skal jeg stå på til uka igjen, så får vi se om det blir noe da. Kanskje man skal være ENDA flinkere enn forje uka, så kanskje det gir bedre resultater.


bilde er tatt fra google.no
Håper vekta kan vise nedgang neste gang.

2 kommentarer:

  1. Det hjelp jo ikke å spis etter kl 8.
    Men spise småe sunde måltider hver 3 tima ca

    SvarSlett
  2. Okej :)
    det hjelper nok litt å ikke spise etter 8, fordi spiser du sent, får du ikke forbrendt det like godt som det du spiste før 8 :)

    SvarSlett