søndag 14. november 2010

Ananas

Akkurat nå nyter jeg en boks med dole sine ananas, GODT. Når jeg ammer burde jeg vel ikke gå sulten så lenge, men jeg prøver å drikke rimelig hver dag, så det går mye i vann, saft og melk, Mest saft. Fun sin lime saft er utrolig god, så den drikkes vel litt for ofte her i huset.

Skal ikke være enkelt å slanke seg/ trene kroppen til å bli sunn.
man prøver så godt man kan, men av og til er ikke det godt nok.

Så er jeg da 2 barnsmor å føler ikke alltid at jeg har tiden med meg, for dem skal jo ha oppmerksomhet på hver sin måte. Med sønnen min kunne man fått trent masse, for han liker å herje, springe, danse, å alt med aktivitet er jo han kjempe glad i.
Men så har jeg ei lita tulle som skal snakkes med, lekes med, så man bruker en god del tid på gulvet på babygymmen. Å da kunne jeg jo ha ligget på rygg å syklet i luften, for det er jo en form for trening. Men er ikke alltid man føler for det, å heller ikke har energi til det.

Nei jeg burde kanskje skrive en slags timeplan for hver dag, slik at jeg kan få alt til å gå opp,
men det er ikke enkelt det heller. Nei i livet må man jobbe for at ting skal skje, kan ikke sitte å vente på at ett mirakel skal skje.
Bilde hentet fra google.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar