mandag 15. november 2010

Lettere å gå når man har valget, ikke når man MÅ.

Det har seg slik at bilen min har streiket, den vil rett og slett ikke starte. Så her må man bruke føtterne, å det er jo greit det, å egentli ikke noe problem, men jeg synes ikke det er noe artig å faktisk gå når man MÅ, det er mye bedre å ha valget, for da føler man seg bedre å flinkere.

Min kjære skal nå få sett på bilen sammen med noen som har peiling på bil, så får vi håpe at det ordner seg etterhvert, for å være uten bil nå som det er så kaldt ute er ikke koseli, husker den tiden fra sønnen min var liten da vi ikke hadde serfikatet å ikke hadde bil, får nesten dårlig samvitighet for all uværet som min sønn har vært igjennom, snøstørmer, regnbyger som spretter opp fra bakken når det treffer. Nei det er bra kjekt med bil. Så håper det ordner seg, slik at jeg kan ha ett valg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar