onsdag 13. april 2011

Sannheten MÅ fram!

Det har seg slik at jeg har kvittet meg med vekta, ja så langt at den ligger her i kjelleren, like tilgjenglig som før på en måte. Men jeg har IKKE gått på vekta her hjemme, det har jeg ikke.

Jeg har derimot vært 2 andre plasser der dem hadde vekt, der jeg selvsakt måtte veie meg. Å selvtillitten gikk litt ned ja.. Å tenkte, å fjerne vekta var kanskje ikke så lurt, for nå legger jeg iallefall på meg.


Men nå skal sannheten fram, fram for lyset.
Jeg var så avhengig av vekta, at jeg gikk på den om morgenen etter jeg hadde vært på do ( da naken) Så etter når klærne var på, for å få en oversikt over hvor mye klærne veide. Så spiste jeg frokost, for å så gå på vekta igjen for å se hvor mye man la på seg av maten man spiste.

Å enkelte dager var jeg sulten, men gikk på vekta først for å se om jeg kunne spise. Veide jeg for mye iforhold til det jeg ville eller tenkte, lot jeg vær å spise.

Å alle kan vel si seg enig om at dette ikke er sunt. Så er glad jeg valgte å legge bort vekta, for dette føler jeg kunne ha gått riktig så ille.

Jeg håper selvsakt på vektnedgang fortsatt, men får se om en dag dagen blir min, å jeg kan trø på vekta igjen å føle det godt inni meg. Å jeg vet at ett besøk til legen trenges der.


Det var sannheten folkens, så håper jeg at vist dere er blitt så ille som jeg var, så for guds skyld legg fra deg vekta. Du er nydelig, ingen er som deg, du er unik, du er utrolig, å det viktigste du er deg.

2 kommentarer: