fredag 19. november 2010

Taco aften.

Selv når vekten min bare fortsetter å krype oppover, så skal jeg unne meg taco, å det klokken 23.00 ikveld, tenk det, jeg skal spise sent. Jeg vil ikke stresse med vekten, men jeg tar meg i gang på gang å gå på den vekta, å blir like skuffet gang på gang. Fast veie dag skulle jo være søndager, men tro meg jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg er på vekta 3 ganger igjennomsnitte hver dag.

Det er litt farlig denne vekta rett og slett. Tror jeg skal få min kjære til å pakke den bort, slik at jeg ikke går på den konstant, men min mor har jo vekt, å jeg er jo mye hos henne, så da kommer det sikkert å gå ut over den vekta.

Nei jeg får prøve å skjerpe meg med den vekta, for skal jeg greie å ha kontroll på litt trening, lavkarbo snack i mellommåltidene, burde jeg kunne kontrolere meg selv når det kommer til den vekta.

Grunnen til det blir sen taco ikveld, er rett og slett fordi min kjære kommer hjem fra oslo da, så da skal vi kose oss sammen. Får heller bare trimme litt mer imorgen, eventuelt i natt ;)

Ha en fin fredag folkens.

3 kommentarer:

  1. Jeg gikk også på vekta hver dag, men en dag jeg skulle bort, ba jeg gubben om å gjemme vekta og finne den frem igjen om 4 uker. Så jeg har begynt med veiing hver 4. uke. Noe som også lønner seg er å måle kroppen rundt armer, bryst, mage og lår. For selvom man kanskje ikke går ned i vekt, så kan man gå ned i cm.
    Jeg er veldig spent på om jeg har gått ned noe når jeg skal veie meg igjen 4. desember.

    SvarSlett
  2. For hver gang du går på vekta fram til jul blir det en julegave mindre under treet til deg!!! Hehe!:P

    Du e nu ei lita tøvhøna!

    SvarSlett
  3. Tjukkebollefeita: Jeg har målt cm, å dem skal jeg måle igjen 5 desember :) for jeg målte dem sist rundt den 5 November. Julen er vel den hardeste tiden å slanke seg på, men vi får se hvordan det går. Ellers så skal jeg få min kjære til å gjemme vekta tror jeg. Så kan jo han ta den fram slik som gubben din gjorde.

    Nitapus: Ha ha ha :P Da blir det nok ingen julegaver på meg da :P
    har alltid vært ei tøvhøna :P å kommer sikkert alltid å vær det å :P tihi.

    SvarSlett