fredag 26. november 2010

Ull er slett ikke noe tull.

Har vært i byen idag sammen med ei venninne å fant ut at nå skulle man få kjøpt ull lue til lillmor. Vi var på mange butikker før vi fant en slik ull lue som jeg ville ha. Den er litt forstor, men bedre at den er litt for stor enn for liten.

Her er bilde av den lilla hjelm luen:
Disse vottene har min mormor laget til lillemor, å dem varmer å utrolig godt.
Trodde dem tykke vottene jeg hadde var like bra, men det var dem ikke, for da var hun som oftes kald på henderene, men med disse tynne ull vottene er hun god og varm på henderne sine.

4 kommentarer:

  1. Ull er gull:)
    Vi har også en sånn type hjelmlue i ull til lillemann:)

    SvarSlett
  2. Så fine de vottene var!!! Det er litt lurt å lage snor mellom dem sånn at den ene ikke kommer bort ;) Sånne smålester og småvotter har lett for å rømme... ;P

    SvarSlett
  3. Nommen, så stor a! Synes dem vokser ekstra fort når jeg ser dem så sjeldent:) Fin lue og supersøte votter (enig med Nita i at en snor vil være smart for "rømmesyke" votter)

    SvarSlett
  4. Tjukkebollefeita: De er kjekke de hjelm luene. Vurderer om man skal kjøpe slik til sønnen min å. men han har 5 luer og 1 hals, så vet ikke om det skjer med det første :P

    Nitapus: Du sier noe der ja, skal høre med min mormor om hun kan få ordnet det slik :)

    Tante HK: :) Ja dem vokser fort, å serlig det første leve året. Vi gleder oss til å treffe deg igjen :) det blir vel til jul det?

    SvarSlett