lørdag 27. november 2010

På tantebesøk er alt lov.

Hos mamman sin får hun ikke lov til å sutte på tommelen,

fordi jeg vil ikke at hun skal bli avhengig av tommelen, da er det bedre med smokk.

men det er veldig søtt, å bare som ikke alle missforståpr her, så er jeg ikke sur på grunn av dette. Synes dette var søtt og artigt. For når dem er hos tanter, onkler, besteforeldre ja da blir dem skjemt bort, å min datter vil jo så gjerne ha tommelen, å der er mamman veldig "streng" med henne, fordi jeg tar ut tommelen og putter smokken i munnen.

så kjekt at hun får lov hos noen.



Se så søtt der er da.

Den oransje lenken er lenken til smokken, å der du nøye etter ser man at smokken ligger under armen hennes.

2 kommentarer:

  1. Jeg er enig med deg, og hadde gjort akkurat det samme:) En smokk kan du lett vende de av med når tiden er inne for det, for den kan taes bort. Tommelen kan man ikke akkurat fjerne.

    SvarSlett
  2. Nei man kan liksom ikke fjerne tommelene.
    men ja det er kjempe søtt, det er det. men ikke like søtt når dem står der 6 år gamle å sutter på tommelen.

    SvarSlett