onsdag 21. juli 2010

♡ Svangerskapsrapport ♡


♡ Termin: 23 September


♡ På vei: 31 uker +1 dag


♡ Igjen til termin: 62 dager


♡ Kjønn: Jente, å det har dem sett 4 ganger nå.


♡ Utålmodig: Nei, men begynner å bli lei av å ikke eie energi.


♡ Hodet ned: Ligger med hodet ned ja, men ikke festet seg enda.


♡ Favoritt truse: Hotpans


♡ Aktivitet innenifra: Masse ♡♡ litt glad i ribbeinene til mamman sin da, men men.


♡ Bestemt navn: Jepp, Nathalie ♡


♡ Vektøkning: 11 Kg


♡ Vann i kroppen: Litt, slik som det skal være.


♡ Kynnere: Ofte


♡ Humør: Går opp og ned, hehe.


♡ Innkjøpsrapport: Vi har seng, vippestol, sakkosekk, litt klær og vogn (snart) Vugge kommer, stellebord kommer.


♡ Strekkmerker: Ja har fått noe, men ikke mye. dem har bare forlenget dem som var :P


♡ Melk i brystene: Jepp! det kom tidlig.


♡ Om fødselen: Tankene mine er kommet så langt ja, jeg vil ha en bedre start denne gangen enn sist, denne gangen vil jeg ikke at babyen min skal ned på intetsiven med en gang, håper på en start vi alle kan ha glede av ♡


♡ Plager: Halsbrann, varmetokter, våkner om natten (sikkert bare forberedelse for kroppen min )


.♡ Oppegående: Tja, av og til iallefall.


♡ Sulten: Nei ikke så veldig, så er det ikke så mye plass lengre til så mye mat ♡


♡ Matkick: Kommer og går, er ikke noe bestemt.


♡ Neste kontroll: Jordmor den 28 Juli.

1 kommentar: