søndag 18. juli 2010

Høsten nærmer seg.

Høsten nærmer seg, å jeg liker lyden av dryppende regn ute nå, selv sitter jeg inne god og ikke alt for varm med 2 tente stearinlys på stubordet, Herligt spør du meg.
Her i Nord har vist ikke sommeren vært noe serlig, men jeg synes ikke vi trenger noe mer sommer her jeg, jeg vil bare ha regn og kaldt vær nå.
Jeg er lei av varme og sol, nå vil jeg ha høst.

Høsten er og blir min favoritt årstid, å det er ikke rart den er mer etterlengtet i år enn andre år, med tanke på at jeg venter ett høstbarn.

Lille jenta i magen har lagt seg med hodet ned nå, hun kan enda snu seg det vet jeg, men igår lå hun med hodet ned, å sparkene som har vært den siste tiden tilsir at hun fortsatt ligger slik som igår. Så nå er det vel ikke lenge igjen til hode fester seg, for fødselen nærmer seg bare mer og mer. Jenta mi ligger fortsatt med 2% over fødselsvekt, så er spent på om det holder seg slik.

1 kommentar: