tirsdag 1. juni 2010

Livets mirakler

Jeg fikk se knøttet i magen sparke så hardt at det vistes på utsiden av magen.

Det er en helt fantastisk opplevelse å se slikt, å føle ett liv.
Jeg har vært med på å lage ett liv, det er jo ett mirakel at vi mennesker kan slik, å bare med 2 celler som smelter sammen.


Der er en fantastisk følelse å gå gravid, selv om jeg har hatt et problem fylt svangerskap, så blir nesten alt glemt i det jeg kjenner et lite spark, det er så herligt å kjenne at noe vokser og lever i deg. Synes det er litt synd at mannfolkene ikke får oppleve denne følelsen. Men smerten under fødselen ville dem ikke ha taklet, hehe.


Jeg er nå 24 uker på vei, så er bare 16 uker og 2 dager til vi er foreldre igjen, eller det kan jo gå lengre tid, men iallefall i slutten av September begynnelsen av Oktober så er vi foreldre nok en gang.


Med dette innlegge slenger jeg med magebilde fra idag.


Magen min er STOR.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar