tirsdag 1. juni 2010

Vasking av babyklær

Fortiden driver jeg å vasker babytøy.
Det er så koseli å begynne med små ting, å ting blir så mye mer virkelig.
Vi skal bli foreldre på nytt, tenk vi har vært så heldige å få den sjangsen en gang til.
Jeg trodde helt ærlig at vi ikke skulle få en ny sjangse etter jeg mistet i November 09, men vi fikk det, vi fikk en sjangse til.

Jeg har hatt lyst til å ordne og styre siden uke 10, men det var nok veldig fortidlig, så nå begynte jeg, for jeg er nå kommet så langt at dette kan gå bra uansett hva som skjer videre.
Sønnen min gleder seg masse til lille babyen skal komme, å det går ikke en dag uten at han prater om babyen, eller legger hodet ned på magen min å prater til babyen.

Det har endelig gått virkeli opp for meg, vi skal nok en gang bli foreldre, vi skal bli familie på 4.
Jeg kan sitte her å skrive og gjenta meg selv hele tiden, for dette er bare herlig å skrive om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar