mandag 31. mai 2010

Nydelig sommer helg.

Fredag 28.05.2010.
Jeg, min sønn, min mor, Lena og hennes sønn tok turen til Geitvågen.
Ungene koste seg med leking, mens vi voksne koste oss i sola.
Par bilder av turen:
Min sønn♡, som viser fram stolt hva han har funnet.
Lena og hennes sønn, ett nydelig bilde av mor og sønn. ♡
Lørdag 29.05.2010
Lørdagskvelden tok Jeg, Anders, Kristian og Connie turen til saltstraumen.
der vi grillet å koste oss i godværet.
Egentli skulle vi bruke engangsgrill da vi grillet, men det ble ikke noe futt i den. Så vi lagde ett bål under engangsgrillen, å da smeltet hele grillen, ble vel for sterk varmet.
En morsom og koselig tur, må gjentas.
Mæ, med Saltstraum brua i bakgrunnen.
Her prøver Kristian å få futt i engangsgrillen, etter papiret på toppen var borte, måtte man prøve andre metoder.

♡ Saltstraumen ♡


Connie glad å fornøyd i "teletubbie" drakt :p eller onepice som det også kalles.

Vi har hatt en innholdsrik helg alle mann, både store og små.
for ei herlig helg ♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar