onsdag 2. juni 2010

♡♡♡♡Sommeren tid for romantikk? ♡♡♡♡

Er det slik at våren på en måte er blitt flyttet til sommeren, ettersom tiden har gått?
for før var det mest spiring i kjærligheten om våren, å nå føler jeg at dette har flyttet seg mer eller mindre til første sommer måned Juni.
Søskenbarnet mitt Lena er nå forlovet, å kjærligheten blomstrer der.
Selv føler jeg meg mer glad i denne måneden, å føler at kjærligheten til meg og samboeren min er ganske så god.

men glede over at ferie og slik nærmer seg er det vel mange som er glade over. Det er så mye lykke å mange smil ute i verden nå når det er sommer.

Eller er det bestandig mange smil ute i verden, men det er bare vi som ikke ser det, fordi man går med hode bøyd når det reiner, man går med hode bøyd når det er kaldt. Så kanskje det er noen smil der ute, selv om det er vinter, høst, vår eller sommer.
Men en ting er sikkert man ser det best om sommeren.
Sommeren er og forblir en herlig tid.
Å her oppe i nord har vi det lyst hele døgnet, noe som er meget godt, men kan være en utfordring for oss som er foreldre, for hvert år går man i den fella om vinteren at, nå er det mørkt nå må du sove, å da om sommeren da det er lyst hele tiden får du tilbake svar fra barnet, det er ikke mørkt så da er det ikke natt.
Så det er en sirkel vi i nord går i hvert år, uansett at vi vet hvordan det blir om sommeren.
Slenger med et bilde fra saltstraumen, som ble tatt klokken 03.30. da solen står opp igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar