søndag 28. mars 2010

Første gaven vi har fått til babyen.

Her ser dere den første gaven vi har fått til de lille som kommer i September. Den har en "liten" historie bak seg. For dere sjønner, så har min kjære kalt seg for smurf til meg, å sakt at jeg ikke måtte fortelle til noen at han egentli er en liten smurf. Dette har vi spøkt med leeeenge, å når min kjære skal forklare meg ting som foreksepel om rutere til datamaskinene, så forteller han om små smurfer som står å pakker opp pakkene, for å så pakke dem inn igjen, for å så sende dem videre. Å da har jo jeg sett for meg dette da. Så har blitt mye latter med alt dette. Å nå har da mitt søskenbarn Victoria kjøpt denne pysjen til den lille.
Så blir vel mer smurfeprat opp igjenom tidene. Enda det har vart i 7 år.

Men TAKK TAKK Victoria, denne blir stas for babyen når h*n kommer til verden. (å h*n har vokst litt)


1 kommentar:

  1. Hihi, æ likte den forklaringa om rutera, skjønte d liksom litt bedre nu :D

    SvarSlett