fredag 26. mars 2010

Dem gale har det godt.

Nok en hjemmedag for meg og min sønn. Så jeg bestemte meg for at nå ringer jeg barnehagen å sier at han tar påskeferie. Så vi skal kose oss sammen hjemme i noen dager før vi drar bort en tur.
Å idag fant jeg ut at jeg skulle prøve plubotesten, noe som gravide kan prøve for å få "vite" kjønnet på barnet som skal komme.
PLUMBO testen : Det du gjør er : Ta morgenurin i et beger og tilsett to spise skjeer med plumbo, rør rundt og la stå i 30 min. (altså, hvis du kan blande ute så gjør det, det stinker). Se på fargen etter 30 min. Svart, brun eller rød gir gutt. Blå eller grønn gir jente
Så jeg tok denne testen, å fikk fargen Grønn, noe som skal tyde på jente. Men men vi får nå se om hva som kommer, stoler ikke helt på de testene, men det er artig alikevell. Dem gale har det godt.
Så idag har vi hatt besøk av Tone, ei venninne av meg som bor i elverum. Vi farget håret hennes slik at det ikke ble så mye ettervekst. så måtte vi jo få med oss Norske talenter.
Å siden min kjære var ute å jobbet lenge, ble det ikke god mat før klokken 00.00
da koste vi oss med Taco, og så på reprisen av Torsdagskveld fra nydalen.
En velykket kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar