mandag 29. mars 2010

Første dagen av påskeferien.


Vi hadde besøk av ei veldig solbrun jente, som nettopp var kommet hjem fra syden, heldigrisen. Nemlig min lille søster. Hun hadde en gave til meg, min kjære å vår sønn.
vi likte dem kjempe godt, så takk til deg lillesøster.


Det ble en del kjøring etter jeg hadde hentet søstren min, vi dro for å få litt god mat, så det ble baguett på meg og bolle på de minste. Å når vi plagdes med å finne parkering utenfor hjemmet mitt, noe som vi veldig ofte plages med, så fikk jeg en telefon fra min mormor, om vi kunne komme innom henne å hente noe hun hadde til min søster. Så vi dro dit å fikk hentet det før vi dro hjem til meg igjen for å se om det var parkering nå, å vi var så heldig at det var det.
Så fikk vi en telefon fra mamma om vi kunne hente henne etter jobb, ja det kunne vi. men mens vi ventet på at min mor skulle bli ferdig på jobb, slappet jeg av på sofan, mens ungene spilte nitendo wii


Så kjørte vi min mor og søster hjem før turen bar til mitt søskenbarn Lena å hennes sønn.
Vi spiste frukt og sjokolade ute på verandan i den fine sol steken langs veggen. ungene leket mens vi voksne pratet. Vi var der noen timer.

Når vi kom hjem lagde vi ostesmørbrød til middag, (som ble stekt i panne) NAM.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar