søndag 4. april 2010

PÅSKEN 2010

Ja etter noen dager med bare meg og min sønn, fikk endelig min kjære og påskeferie.
Så vi dro til Sulis der min søster med familie bor.
Dem hadde vært i sverige noen dager før vi kom så dem handlet inn litt boksbrus til oss.
TUSEN TAKK.
Fantan i sverige synes jeg er innmari god, å nå som jeg er gravid VIL jeg bare ha, hehe.
Vi har kost oss med film, god mat, godterier også har vi vært ute å.
Vi var en dag i alpinbakken, der ungene fikk aket, å noen prøvde seg litt på ski.
Vi har hatt sol hele påsken å setter meget pris på det. Det er jo slik påskeværet skal være.
Jeg har vært så heldig å fått kjent mange herlige spark i magen i påsken, så er en liten spire som sier, her er jeg mamma. Er koseli å kjenne masse spark å vite at det er liv der. Man skal jo ikke regne med å kjenne spark hver dag siden jeg ikke er så langt på vei.
men det kommer nok det å.

så vi har hatt en flott påske.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar