mandag 21. mars 2011

I love your blog


Med awarden følger det noen regler:

- Link til den som ga deg awarden

- Besvar spørsmålan

- Gi prisen videre til bloggere.

*
Jeg har fått denne fra Anita! Koselig! ♥

*
Her er spørsmålan, med svar:


1. Hvorfor startet du å blogge?
Jeg startet fordi jeg liker å ha noe å se tilbake til. Å så har jeg venner overalt,så da kan dem lett følge med på noen av tingene jeg gjør og hvor store ungene mine blir/er blitt.
*
2. Hvilke blogger følger du?
Jeg følger mest blogger som vennene/familen mine har, så litt mammablogger.
*
3. Favorittmakeupmerke?
Ingen favoritter her, for jeg bruker ikke sminke så ofte. Bare til festligheter og når jeg vil føle meg ekstra bra.
*
4. Favorittklesmerke?
Har ingen favoritt klesmerke, er ikke noen typisk jente der jeg. For jeg handler nesten ikke klær, jeg får dem meste klærne mine hos andre. Jeg HATER å handle klær. Til ungene mine kan jeg handle masse klær, det liker jeg.
*
5. Ditt må-ha make-up produkt?
Har ingen jeg må ha.
*
6. Favorittfarge?
Jeg liker best Rød. Kjærlighetens farge. Jeg har å blitt veldig glad i Lilla. Så rød og Lilla blir vel det rette svaret her.
*
7. Parfyme?
Jeg har 2, men vet ikke merket.
*
8. Favorittfilm?
Dirty Dancing!
*
9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Spania, Elsker varmen og syden. Så er hvitløksbrødene utrolig gode.
*
10. Still det siste spørsmålet til deg selv:
Favorittplagg?
Joggebukse og pysjamas, liker GODT slaske klær.

*

Jeg sender videre awarden til: Victoria, Tone, Karianne , Lene Og Malin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar