mandag 21. mars 2011

Dag 25 - En som fascinerer deg og hvorfor.

Jeg har ei venninne som Fascinerer meg veldig, å det er nok Anita.
*
Jeg blir fascinert av at hun lager babymat fra grunnen av, hun baker, hun holde hjemmet ryddig til en hver tid, hun tar seg av kjæresten sin, Hun er rett og slett en ordentlig husmor.
*
Jeg selv har 2 barn, å jeg har aldri laget maten fra bunnen av ( altså babymaten) Å ikke er jeg flink til å bake, å ta vare på hjemmet går så som så, prøver mitt beste selvsakt.
*
Hun fascinerer meg, å hun inspirere meg litt å. Er heldig som har henne som ei venninne.
*
Dette er bilde av meg og Anita fra da vi begge gikk gravide med jentene våre. Bildet er tatt av ei annen god venninne Marianne.

4 kommentarer:

  1. AWWW! SÅ SØT du er!!! Masse glad i deg snuppa mi! ;-D <3

    SvarSlett
  2. tar seg av kjæresten sin? høres jo ut så eg sett i rullestol! :-p

    SvarSlett