tirsdag 15. mars 2011

Dag 19 - Fortell om familien din.

Min lille familie består av meg, mine(våre) barn og samboeren min.
Vi vart først en liten familie på 3 for 5 år siden, å det å gå fra 2 til 3 kan være bra tøft. Men tror ikke det kunne kommet senere eller før, det passet liksom perfekt akkurat da.
Å etter vi ble 4, vart familie livet enda mere virkelig på en måte, for da er man fler å man føler seg som en familie.
Ellers Familien min på morsiden: Da har jeg 2 stykk crazye søskenbarn, Kristian og Victoria (trykker du på navnet til Victoria så kommer du til bloggen hennes) Vi har det bra morro sammen alltid. Å kunne sikkert fortalt MYE der, men enkelte ting passer seg ikke på nett, Tihi.!
*
Bilder av meg og mine 2 mest crazye søskenbarn ja: (ikke tatt dem værste bildene, må da være litt snill)
*

*

*

*

Glad i dere ja!

2 kommentarer: