tirsdag 15. mars 2011

Body Balance!

Body Balance vil jeg annbefale alle mødre, alle dem som har en stressende hverdag til å prøve.
Det gir deg en indre ro, samtidig som den sliter deg ut (er jo tross alt trening).
*
Jeg var på min første time idag, å jeg skal flere ganger, for timen fikk meg til å slappe helt av, få virkelig indre ro i sjelen. Jeg har ikke følt det slik på år og dag. Å som 2 barns mor er det ikke alltid man har tid til å slappe av på den måten. Å når ungene en sjeldent gang ibland er borte, så vil man jo ikke sitte hjemme bare å slappe av og bli slik avslappet. Nei da er det ut å bruke mer energi enn du viste du hadde. ( ut med venner ja )
*
Timen jeg hadde idag var fantastisk, å det var dem siste 7 minuttene som gjorde at den indre roen kom, det var totalt avslapning, å ligge der, instruktøreren forteller deg ting, små ting som du gjør, å du slapper helt av. SÅ tar hun tankene dine vekk fra det du tenker på ( jeg tenkte først på hva jeg skulle etterpå, men de tankene forsvant fort) Så får instruktøreren deg til å tenke glade tanker, så tar hun deg med til en positivt ladet plass. ( for meg var det å ligge i en blomster eng, sola skinte og ungene mine lekte og alt var bare vakkert)
*
Sier det igjen. Jeg annbefaler virkelig dette.
*
Av og til er det godt med avslappning for seg selv, selv om man har bedårende barn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar