fredag 25. februar 2011

Dag 3 - Ditt syn på narkotika og alkohol

Jeg er imot Narkotika, å mener at de "vennene" du får i narkoverden, er ikke ordentlige venner, dem er der mens du driver på med narko, kommer du ut av det så er dem ikke der lengre.
Narko kommer jeg aldri til å prøve, å jeg har heller aldri prøvd narko.

Synes det er tøffere å si nei, enn å si ja.

Når det kommer til Alkohol, tenker jeg at det er greit nå og da, men hver dag er ikke bra, da blir man avhengig av det, å man kan fort få ødelagt livet sitt.

men alkohol fører ikke bestandig noe godt med seg, uansett om du drikker sjeldent eller ikke, for det går veldig mye på humøret ditt, så du kan fort bli sittende skrikende en hel kveld, eller være sint, eller miste noen du er glad i fordi du skulle absolutt være så himla tøff i fylla. Jeg har erfart noen av disse, men har enda ikke mistet en venn av at jeg har vært på virket alkohol. ( å sakt dumme ting) Men jeg vet om folk som har mistet sin venn pga ting som ble sakt å slikt.

Så må jeg bare legge til at jeg røyker ikke, å ja jeg har prøvd, så jeg kan si at jeg forstår ikke hvorfor folk fortsetter, det er jo ikke noe godt i det hele tatt jo.

Så dette var litt fra meg og mitt syn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar