torsdag 24. februar 2011

Dag 2 - Hvor vil du være om 10 år?

Bare å sette seg ned å tenke tanken på 10 år fram i tid, er rett og slett skummelt.
Forda vil jeg sitte her med en gutt på wow, 15 år og ei jente på 10 år, Huff tenker jeg da, da er det vel mye og nye utfordinger da man har fått en tenåring i hus.
*
Hvor jeg vil være om 10 år, Jo jeg vil være sør på, jeg er lei av kalde nord, jeg vil sørover.
så vil jeg være utdannet til det yrke som jeg trives best med, så bor jeg forhåpentligvis i en leilighet som vi eier sammen, for ja jeg ser for meg at jeg fortsatt er sammen med min samboer da.
*
Lurer på hvordan ungene mine ser ut da, hmmmm...
*

1 kommentar:

  1. Det er rart å skulle se så langt fram! Jeg har i hvertfall mye håp for hvordan tingene skal være om ti år :)

    Ha en fantastisk dag videre :)

    SvarSlett