tirsdag 25. januar 2011

Min lille familie!

Her har du min lille herlige familie.
Å jeg regner med du tenker med en gang du ser dette bilde: `røde briller, bruker han røde briller, å noen vil sikkert tenke videre: Tror han at han er kul eller, eller kanskje du er en av dem som tenker kult, hvor kjøpte han dem.
Så jeg tenkte jeg skulle forklare dem.
Min samboer (som å er far til begge barna våre) Har en øyesykdom, som gjør at han er lys ømfintlig, å dem røde glassene i brillene tar bort veldig mye av lyset, som igjen gjør det slik at han ser bedre. Så da vet dere det, så trener dere ikke lure.
Ellers ville jeg bare si at jeg er stolt over min familie, jeg er kjempe glad at jeg var så heldig som 15 åring å treffe mannen i mitt liv. Tenk å treffe kjærligheten med en gang, å faktisk ha en familie sammen med han. Det er ikke mange som i dag holder ut med hverandre, å det er mange som ikke har samme far og mor, å det er jo bare slik hverdagen er blitt.
å jeg kan jo si litt av "hemmligheten" vår, som gjør at vi holder sammen. Å det er at vi har god kommunikasjon, kommunikasjon er en veldig viktig del av ett forhold.
Noe du lurer på slik ellers, er det bare å kommentere. Du kan å være annonym.

4 kommentarer: