tirsdag 25. januar 2011

JernMangel og Trening!

For å være en blogg om det å være ung mor, så er det mye snakk om trening her, jeg vet det.
Men vil bare vise at selv om man er ungmor, så har man tid til å trene, man har annledning.

Jeg har jernmangel, å har hadd en blodprosent nede på 8,2 å den skal ligge på 14, så den er ganske så lav, så jeg begynte med jern tabeletter å treningen og energien gikk opp, herligt var det. Men så ble man fri for jerntabeletter å har enda ikke kommet seg på ett apotek, så nå har jeg null energi, å føler meg elendig. Så jeg MÅ komme meg innom ett apotek slik at jeg kan få energien opp igjen.

Så har du jernmangel å vil trene, vær flink med jerntabelettene dine. Dem er superviktige.

Er tross alt jernet i kroppen som frakter oksygenet rundt, å det er ingenting å spøke med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar