torsdag 6. januar 2011

It is Zumba time!

Idag skal jeg ha min aller første Zumba time på friskhuset, kan bli skøy, å man må sikkert gråte sine modigste tårer, for kondis er vel ikke akkurat det jeg har så mye av.

Idag startet jeg dagen med å gå veldig fort i barnehagen med gutten min, å gikk fort tilbake, slik at man kan forbrenne litt kalorier, så man føler at man kan spise en banan med god samvittighet. Så som dere sikkert sjønner var frokosten min en banan + jeg tok jerntabelettene mine idag og drakk 0,5 liter med vann. Å ja vet det er 22 gram karbo i bananen, men heller en banan enn en sjokolade, å den gir meg mer energi som kan brukes over lengre tid. Ett blodsukker som holde seg oppe ei stund. (ikke fattige karbohydrater i banan) Så til middag idag blir det fiskeboller, å ja der skeier man litt ut når man skal ha hvitsaus og potet sammen å, men er bare å ta mer bacon på slik at man blir fortere mett, å ta en mindre porsjon, så skal det ikke bli så ille.


Så er det jo Zumba på kvelden før jeg skal hjem å slappe av for dagen, med mange kalorier forbrent.


Så skal jeg prøve å slutte å se på vekta, å heller få målt midjen, hoftene, låra og det som hører med når jeg har gått på dette en stund.


Jeg gjør så godt jeg kan jeg, å vist man først skal skeie ut, er jeg glad det er fisk som inntas.

2 kommentarer: