torsdag 10. juni 2010

Streiken er over.

Streiken er over, å sønnen min er i barnehage igjen.
Min kjære er på jobb.
Å som skrevet mange andre ganger, så får ikke jeg lov til å jobbe noe mer pga plagene jeg har i dette svangerskapet.
Så idag, når jeg ikke har min sønn hjemme, tilbringer jeg litt tid på å slappe av, å ser på 16 and pregnant. Jeg synes det er intresangt å se slike program som det + fødsler.

her har du en "trailer" på Sesong 1 på 16 and pregnant:


Å vist du har lyst til å se disse episodene så finner du dem her på denne linken:
Så hva synes du om seriene som har med fødsler og unge mødre å gjøre?

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker svangerskaps-/fødselsprogrammer. Her er det hellig tid på onsdager 20.30-21.30 når Fødeavdelingen er på! :)

    SvarSlett
  2. Den serien har jeg ikke sett nei.

    Sv. jeg venter ei jente denne gangen. Enn du, vet du hva du får?

    SvarSlett
  3. Her er det å hellig tid når det er onsdag å klokken er 20.30. :)

    Aimèe: Den burde du se :)
    De siser jente :) men det skulle gutten min å bli :P hehe.. så er litt skeptisk.
    men har jo vært på 3D ultralyd, å det skal vel MYE til for å ta feil der? :P

    SvarSlett