tirsdag 8. juni 2010

Solskinnsdag.

Siden det er streik tok jeg turen sammen med min sønn, min mor og min lillesøster til Bodøsjøen. (det er en campingplass med fin strand og berg og hav, ja alt en sommer skal dreie seg om)
Vi gjorde slik man skal gjøre på sommeren, nemlig kose oss med grillmat, kle av oss sokkene å bare lufte tærne i vinden, å la tærne dra en liten tur i vannet.
Min sønn som er ganske så tøff, vasset til knærne sine han, så sa han "mamma det er veldig kaldt". Disse barna disse barna, dem er nå søte dem.
Her koser sønnen min seg med ei tilaget desse.

Det er flere ting jeg mener har med sommeren å gjøre, å det er å se etter krabber, noe min sønn og min lillesøster gjorde idag. Det er å kunne sitte ute til langt på kvelden å bare nyte det fine været, for her oppi nord på sommeren blir det aldri mørkt.
Så er det jo en ting som jeg kan påstå at ALLE gleder seg til, å det er sommerferie.
Hva skal du styre med i sommer?
Hvor bringer du din ferie, å sammen med hvem?

2 kommentarer:

  1. Så deilig med så fint vær.

    I sommer skal jeg få barn, mitt tredje. Gleeeder meg til å bli ferdig med å gå gravid nå ja=P

    Så ferien blir hjemme sammen med unger og jobbende samboer. Man trenger jo inntekt i feiren også=I

    SvarSlett
  2. Ja det er deilig med fint vær :)

    Såpass ja, nårtid i sommer har du termin? Å gratulerer foresten :)

    Jepp det gjør man :)
    Til neste år blir det nok ikke noe ferie på oss.

    SvarSlett