fredag 14. mai 2010

Vår Rengjøring.


Vår rengjøring var lettere da jeg bodde hjemme sammen med min mor, Å da husker jeg at jeg sippet og klaget i det uendelige. Jeg har enda en gang fått ny respekt for min mor å alt hun har gjort for meg oppi gjennom tidene.


Det sies at det er først når man flytter hjemme fra at man vet hvor godt man egentli har hatt det hjemme hos dem "udugelige, vansklige, dumme, teite osv" foreldre. Å det er mye sant i det.

Jeg må innrømme det var herligt å kunne bestemme min egen leggetid, å bestemme over meg selv. Men å må lage middag hver dag, betale regninger når man endeli har fått penger på kontoen, vaske opp alt selv, styre livet helt selv kan til tider være en stor utfordring.

Men nå er det over 5 år siden jeg har flyttet ut, å kunne aldri tenkt meg å flytte hjem til min mor igjen. Greit å være på besøk og slikt, men flytte hjem, nei ellers takk.

jeg er meget glad i min mor, å per dags dato hjelper hun meg fortsatt der hun kan.
Når jeg vil ut, så har hun sønnen min på overnatting.
men skal sies at jeg er flink å hjelpe henne også, jeg har en lillesøster på 11 snart 12 år som bruker å være her litt.
hun skal hit ikveld, så får vi se hva vi finner på.
Klokken 19.30 blir det iallefall Norske talenter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar