tirsdag 4. mai 2010

Halveis! Svangerskapsrapport ♡



♡ Termin: 23 September

♡ På vei: 20 uker

♡ Igjen til termin: 140 dager + -

♡ Kjønn: Jordmor var veldg siker, pluss at vi har bilde av kjønnet, så går vel ikke ann å ta feil av det.

♡ Utålmodig: Nei, slapper fint av jeg.

♡ Hodet ned: Lenge til den skal ha hodet ned, babyen har god plass til å snurre rundt omkring.

♡ Favoritt truse: Hotpans

♡ Aktivitet innenifra: Det er mest på Morgenen/ Kvelden, å babyen er veldig glad i blæren min.

♡ Bestemt navn: Jepp

♡ Vektøkning: 5,7Kg

♡ Vann i kroppen: Litt, slik som det skal være.

♡ Kynnere: Kjenner dem av og til ja.

♡ Humør: Går opp og ned, hehe.

♡ Innkjøpsrapport: Vi har seng, vippestol, sakkosekk, litt klær og vogn (snart)

♡ Strekkmerker: Ikke noen nye, men har fra min sønn.

♡ Melk i brystene: Jepp! det kom tidlig.

♡ Om fødselen: Er lenge til, så har ikke tenkt så mye på det.

♡ Plager: Halsbrann og blødninger som kommer å går.

♡ Oppegående: Jah, det vil jeg nå si, men kjenner jeg blir fortere sliten.

♡ Sulten: Varierer fra dag til dag.

♡ Matkick: Nei, har hatt noen små ting av og til, men dem har gått over.

♡ Neste kontroll: Tirsdag 11 Mai, skal på gynokologisk avdeling å få sjekket morkaken.

1 kommentar:

  1. Hvis du får babyen den 22 september har babyen bursdag på samme dag som mamma (og Märtha Louise) :D Så arti hvis det skjer, da har du fått begga ungan dine på bursdagan til mamma og pappa ^^

    Denne bør du se. Veldig fin video om baby inni magen
    http://www.youtube.com/watch?v=N1uKCchuIjM&feature=player_embedded#!

    SvarSlett