onsdag 19. mai 2010

Ned i vekt.

Etter fødsel skal jeg ned i vekt igjen, jeg skal gå for å prøve å nå det jeg hadde før jeg ble gravid med min første fødte.
Det kommer til å bli en utfordring, men dette skal jeg greie.
Så da blir denne bloggen en baby blogg, slanke blogg og en hverdags blogg.
Jeg kommer til å legge inn bilde av rett etter fødsel, så får jeg ta det der etter.
Så får vi se hvordan dette utvikkler seg.
Men ned i vekt skal jeg.

Jeg har store planer allerede nå om hvordan jeg skal greie dette.
Å her er noe av det:

* Skal amme selvfølgeli.
* Skal gå turer, noe som å er en selvfølge.
* Skal legge om spisevaner.
* Skal få meg Zumba

Så til slutt skal jeg prøve denne som er på bildet under, så får vi se om den gjør mirakler:



Vil du vite mer om dette produktet kan du lese det, ved å klikke her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar