torsdag 20. mai 2010

Lavt Blodsukker, Svangerskapsdiabetes?

Idag fikk jeg oppleve noe som ikke var noe koseli å oppleve.
Jeg var svimmel, å hele meg, å hele rommet gikk rundt i sirkler.
så ble jeg helt skjelven og kvalm.

Jeg ble selvsakt bekymret å tenkte på lillegull i magen, men fikk pratet litt med min søster og min venninne Malin.
Min søster sa at jeg burde få i meg mat fordi det kunne være lavt blodsukker som gjorde dette.
Jeg ringte min kjære å fikk han til å komme hjem med en eneste gang for jeg var sikker på at jeg kom til å svime av.
han kom hjem, å han fikk i meg litt brus, med sukker. å vips der vart alt bra.
så ble jeg plutselig veldig veldig sulten, så vi dro å fikk i oss noe mat.
Å nå er formen på topp igjen.

Men når jeg skal på kontroll hos jordmor igjen tenkte jeg, jeg skulle høre om jeg kunne fått tatt en prøve for svangerskapsdiabetes.
håper jeg ikke har det, men ser ikke bort ifra at jeg kanskje har det.

så nå skal jeg begynne å drikke og spise regelmessig, slik at det ikke skjer igjen.

Hvist du lurer på hva svangerskapsdiabetes er kan du lese dette med å klikke her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar