fredag 9. april 2010

Nok en gang sykemeldt.

Ja dette svangerskapet er nok ikke det som er minst problemfylt.

Jeg har en lavtliggende morkake, som ligger forand livmoråpningen.

Å i 95% av tilfellene trekker den seg opp, så håper dette skjer snart. for jeg er lei av blødninger.

Jeg blir fort sliten kjenner jeg på hele kroppen. Energien denne uken er ikke stor for min del.
Å min kjære som har jobbet døgnet rundt i 4 uker har dårlig sammvittighet for at han ikke får tatt ting hjemme.
En jeg som er hjemme hele dagen sier jeg til han. Men han sier du er gravid å du har ditt å stri med, å da skal ikke du være nødt til å styre en hel masse.
Så han er forståelsesfull, noe som er svært godt.
Er ikke alle mannfolk som er det.
Men det som er mest irriterende er at jeg sitter mye med menslignende smarter, ARG....
Men det er helt narturligt det, for livmoren strekker seg jo, må jo være plass til den lille.

Jeg tror foresten at det er en gutt vi får, å da liker vi navnet Joakim veldig godt. så vi får se. Er ikke lenge igjen til ultralyd, da man kan få vite kjønn, å der terminen blir fastsatt.

2 kommentarer:

  1. Huff, så kjedelig at du skal bli plaget i svangerskapet. Kjekt å ha en slik forståelsesfull samboer da.

    SvarSlett
  2. Ja det er kjekt å ha en som forstår meg. Er godt.
    Ja det er ikke noe skøy å bli plaget, skulle gjerne ha jobbet.

    SvarSlett