tirsdag 6. april 2010

Et liv som vokser.


Dem fleste som blir gravid som ha ett barn fra før, lurer fælt på hvordan skal jeg takle dette? jeg er morgenkvalm, spyr masse, jeg har rett og slett ikke energi til å være mor og kjæreste nå.
Dette er tanker som streifer mange, å man kan tenke MYE rart om det.
Jeg selv hadde morgenkvalme, energi mangel å følte meg rett og slett som en dårlig elendig mor til tider og kjæreste.
For når jeg ikke var på jobb så sov jeg, å når jeg våknet om morgenen eller midt på natten så var det oppkast tider.

Det jeg gjorde for min sønn, var at dem gode dagene tilbringte jeg masse tid sammen med han, å dro på lekeplass, bowling, osv osv. så han fikk litt mamma tid.

Idag er han veldig fornøyd med at han skal bli storebror å prater i ett om det. Det er mamma, jeg hører at babyen vil ha kos og muss hos meg, så kommer han å klemmer magen å gir den en liten muss.

Tegningene han lager av familien, ja da er ikke lille babyen i magen lengre, nei da ligger den søtt i sin vogn mens mamma triller å han holder sammen med meg i vognen.

Min sønn fikk vite TIDLIG at jeg var gravid, noe som jeg IKKE angrer på, han tar mye del av livet mitt nå å vil gjøre det framover å, så jeg kunne ikke vært foruten at han viste det så tidlig, for han har virkeli en interesse for babyen.
Men hva med vente tiden, blir det ikke mye mas kan noen spørre seg,
det skal jeg si deg, han gleder seg til ungen kommer å sier at han vil den skal komme, men spør jeg han om nårtid den kommer sier han den kommer etter sommeren, når sommeren er ferdig.
Å det har han tatt til takke med.

dette var litt om hvordan jeg har taklet det å være mor sammtidig som gravid.
Som kjæreste tror jeg ikke det har vært nor problemer enda, siden min kjære flyttet og pusset opp kontorene på jobben, så han har ikke hatt mye tid, noe som passet meg ypperlig noen ganger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar