søndag 11. oktober 2009

søndag


I natt har jeg vært på nattevakt, men har ingen sønn som har mulighet til å ta hensyn til det i en alder av snart 4 år. mn han er nå søt når han kommer å sir til meg: Mamma det er morn nu, du må stå opp. Jeg svarer vekk pappa, mamma har vært på jobb i hele natt. Jammen mamma det er morn nu sir han, før han kryper over meg å vekker sin far. men uansett om far står opp er an stadig vekk inne på rommet, å bare mamma mamma mamma mamma, jeg vedder på hade jeg fått 10 øre hver gang han sier mamma hadde jeg nok vært steinrik.

Men jeg trives med å være mamma, ja enkelte ganger er det mye ansvar og kjefting som følger med, men slik er det med oppdragelse. Trassalderen er det han er i nå, å den kan sette meg på prøve gang etter gang, men det er slik dem lærer.

Men idag har min sønn vært i ett godt humør, han smiler og er blid, å feberen er borte.

Han hadde feber igår sakkar, men det gikk heldigvis bare godt. Kroppen ordnet fort opp i det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar