mandag 12. oktober 2009

Huff

På dager der man er i dårlig humør, ønsker livet til å ta slutt, vil grave seg ned, ja rett og slett ikke vil eksistere i det hele tatt, de dagene kan være veldig kjipe for det barnet som venter på deg i barnehagen, hjemme, hos dagmamma osv. En slik dag hadde jeg idag, jeg ville rett og slett bare grave meg ned. Men som mor kan man ikke gjøre slikt, så jeg tok meg heller tid til å snakke og ha en hyggelig tid sammen med sønnen min selv om man egentli ville bare legge seg ned å synes synd i seg selv. Jeg fikk mat i han, å han er ren og pen. Godt når ungene kan har det godt, da blir man litt glade inni seg selv uansett hvor dårlig dag man har. heldigvis var han ikke i årlig trassat humør idag, han var en engel, ja en perle. snille gutten min. men alikavell sitter jeg her med dårlig samvittighet for jeg ikke fikk gjort noe annet en å sitte inne en hel dag. Jeg prøver å trøste meg selv med at han har vært ute å lekt masse sammen med barna i barnehagen hannes. så det kan være tøft å være mor, uansett om man er ung eller eldre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar