mandag 25. april 2011

En av mine bestevenna har bursdag idag.

En av mine bestevenniner har bursdag idag.
Hun er ei utroli jente som jeg har vært så heldig å få lov til å bli venn med.
Vi har hatt litt motgang og vårres krangler, men har alltid ordnet opp.
Å etter siste krangel som begynner å bli en GOD stund siden, så har vel vi ikke kranglet i det hele tatt.

Vi har opplevd mye artig sammen, både med og uten ungene.
Vi har sittet inni en bil på en varm varm sommer dag, der bilrutene MÅTTE være lukket fordi jeg og Malin er livredde for veps og bier, å det krydde av dem i fergekøen. Så vi satt heller inni bilen, å var glo varm enn å åpne vinduet.
Å når man snakker om veps og bier, så kan man jo å nevne at vi hadde en episode i leiligheten min, der vi måtte være gode forbilder for våre sønner, slik at dem ikke ble redd for dem.
Så jeg tok ett litermål å satt over vepsen, å der stod jeg nesten en halvtime å håpet på at lufta skulle gå ut av litermålet, slik at vepsen kunne bli sløv nok til å få den ut av vinduet. Malin tok over, å hun stod ikke like lenge, fordi jeg fant ut at man skulle sende ungene på rommet til å leke, så tok jeg jif-sprayen å sprayet slik at den ble sløv, så fikk vi den ut av vinduet.


Så ellers har vi hatt være voksne kvelder med mye morsomheter.
En gang skulle vi ikke drikke, men ellers gjøre det voksne kan gjøre uten at barna er med. Å det endte med at vi gjorde ALT vi egentli kan gjøre sammen med unger. Her kan du trykke for å se bilder fra kvelden.

Å ellers kunne jeg sikkert ha sittet her å skrevet i evigheten om alt vi har opplevd sammen.


Men til syvende og sist vil jeg ønske deg en herlig dag, å håper du får nye artige minner å ta vare på. Du er ei herlig jente, å det går ikke ann å ikke bli glad i deg.

Så GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN MALIN.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar