søndag 17. april 2011

21 - Et bilde fra en dag du savner.

Jeg har ingen bilde av den dagen jeg savner.
Men jeg kan fortelle om den dagen jeg savner.

Jeg savner den dagen jeg ble sammen med min kjære.
Hvorfor tenker du kanskje, å det har med forelskelsen, sommerfuglene i magen. Spenningen og alt som var med.
Å den dagen hadde jeg ingen uvenner bare venner, jeg hadde mye å se fram til, som jeg da ikke viste. For det har seg slik at på min lange vei har man mistet en venn, å hun er ikke død, hun og jeg, ja hva kan man si, Annet enn at det var min feil, fordi jeg var lei av alt rundt henne osv. Jeg følte at jeg aldri var god nok osv.

Men nok om det.

12 Juli 2003 er dagen jeg savner, for da ble jeg og min kjære ilag.
Vi gikk turer, vi spiste pizza, å vi kunne rett og slett ikke legge øynene fra hverandre.
En herlig dag rett og slett med mange følelser i spill.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar