torsdag 31. mars 2011

Sykt barn og Trening.

Det er blitt lite trening denne uken, Det har bare vært mandag denne uken jeg har hatt mulighet til å trene. Så vektnedgangen på mandagen som kommmer, er jeg rimelig spent på.

Jeg har ei litamor som startet med forkjølelse å nå kom feberen snikene inn den å. Så man kan ikke trille turer, man kan ikke dra ut, Å når endelig samboeren min kommer hjem fra jobb, er det lett å spør han om å ha barna, mens jeg hviler litt. For det er slitsomt både psykisk og fysisk med ei lita ei på 6 måneder som er syk. Så da er det ikke trening det kommer til når jeg først kan få være litt bare meg selv.

Men egentlig skal jeg ikke klage, for hun er stortsett blid selv om hun har feber og hoste.
Å først nå har jeg fått min første våken natt siden hun kom til.


(Ei sliten mamma og ei syk tulle.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar