søndag 27. mars 2011

Dårlig form.

Har ei lita ei som er i dårlig form idag, med forkjølelse og det som hører med.
Så er hun litt slimete i halsen sin, å hun var da 6 måneder igår, så jeg ringte legevakten med tanke på om det var noe slimoppløsnene man kunne gi en 6 måneder gamel baby.

Han sa at jeg skulle gi minst mulig melk, siden hun fikk slim av det, å gi henne masse vann.
Å siden melk fortsatt er hovednæringen til min datter, så har jeg gitt henne litt melk, men prøvd å ungå dette. Så har gitt henne grøt, frukmos og middagsglass. Så har hun drikket vann og sukkervann.

Er ikke noe koselig når barn er syke, men man må bare gjøre det beste ut av det.
Snart er det natt for lillemor, så får vi se hvordan natten blir. Håper hun blir bedre.

Men en ting skal hun ha, hun er i godt humør selv om formen er dårlig.

Mamma sin god jente.


( dette bildet er tatt for noen dager siden, da hun ikke var dårlig)

3 kommentarer:

  1. Det er så sårt når de små er syke. Min lillemann på litt over 6 mnd har vært syk i litt over 4 uker nå, men nå ser det ENDELIG ut til at han begynner å bli frisk!! Frisk luft har vært til stor hjelp for han, da blir det lettere å puste. Etter vi begynte å ha vinduet oppe hele dagen på soverommet, så ble han friskere med en gang.

    SvarSlett
  2. Linda Merete: Takk takk :)

    Tjukkebollefeita: Ja det er sårt når dem er syke. Jeg ville heller vært syk enn barna mine. Såpass, 4 uker, huffda. Bra han begynner å bli frisk igjen :)
    Har han hatt slim og det? for er redd for friskluft, tenker på at hun blir enda mere slimete i halsen og enda mere snørr?

    SvarSlett