mandag 21. februar 2011

1 Utfordring og litt fakta.

Jeg har blitt utfordrett av Anita!
Utfordringen er…
Nevn:

-4 TV-program du ser på
-4 ting du har gjort i dag
-4 ting på din ønskeliste
-4 ting du liker dårlig

♡

4 TV- program
-Frustrerte fruer
-Fangene på fortet
-Kampen mot kiloene
-Masterchef USA
♡

4 ting jeg har gjort i dag
- Tatt ut og inn av oppvaskmaskin
- Vært på møte
- Hentet min sønn i barnehagen
-Laget middag
♡

4 ting på din ønskeliste
-Nye gardiner
- Nytt TV bord
- Ny sofa
- Egen Leilighet
♡

4 ting du liker dårlig
- Når det er så kaldt ute, at man ikke kan komme seg ut.
- Liker dårlig når barna mine er syke, får så vondt i mamma hjertet mitt da.
- Liker dårlig løgner
- Liker dårlig at jeg sliter med selvtilliten min, er slitsomt å føle seg stygg hele tiden.

♡

Jeg vil sende denne utfordringen videre til… Marita, Karianne, tjukkebollefeita og Linda!
Lykke til!
♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar