mandag 3. januar 2011

Lavkarbo året 2011

Min frokost idag bestod av:


3 Skiver med Gilde salami, noen druer ( 46 gram) 1 annanas bit ( i hermitik boks), noen skiver med norvegia ost og rødløk.


Så dette måltide hadde ca 12 karbohydrater i seg, å da har jeg tatt litt hardt i, for all løken ble ikke spist, å spiste bare 1 bit av annanasen.

ca: 319,13 kcal var det i det jeg spiste, tror det ble tatt MYE i her å.

så får vi se om vi ikke får forbrent noen kallorier på denne dagen.
Jeg har funnet en nettside som forteller mye om næringinnhold i produkter.
12 Karbohydrater, 319,13 Kalorier til frokost.

2 kommentarer:

  1. Fin lavkarbo-oppskrift, og veldig profft foto. Regner med at du har tatt det selv? Har prøvd MyLog og det synes jeg er en ok side. Foretrekker selv Diett.no. Passer bedre til lavkarbo.

    SvarSlett
  2. Ja har nok tatt bilde selv.
    skal sjekke den siden ut. Takk for tipset.

    SvarSlett